środa, 27 kwietnia 2016

Kwietniowy ShinyBox

Tak jak obiecałam, dzisiaj przyszła pora na wiosennego boxa od ShinyBox:



Zawartość:

Jak już wspomniałam w poprzednim poście- pojawiła się nowa odżywka, która na pewno doczeka się recenzji na moim blogu, kiedy lepiej ją poznam.
Krem do rąk- kolejny do kolekcji, ale tego nigdy nie za wiele :D.

Jeśli chodzi o pomadki, to przyznam, że się ucieszyłam. Ostatnio jestem mistrzem gubienia wszystkiego, a w szczególności pomadek, więc Shiny uratowało moje usta!

Kolagenowy drink został od razu wypity- smaczny, ale niestety nie ocenię jego działania po jednym łyczku.


Cienie w podobnym kolorze już posiadam, więc te poszły w świat, a krem do stóp... nie mam na chwilę obecną większego problemu. Mimo wszystko może się przydać.

Pudełko oceniam pozytywnie. Wszystko jest tematyczne i postawione na świeżość i regenerację po zimie :)

Co sądzicie o nowym boxie?

10 komentarzy:

  1. KAżda rzecz to dla mnie nowość, więc chętnie bym przetestowała wszystko :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolagenowy drink?
    I co to ma niby zrobić? Odmłodzić kwasy żołądkowe? xd

    RudaUrodowo - alternatywnie o urodzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podczas picia czuć kolagen :D
      Po 1 razie stałam się 3 razy młodsza :P

      Usuń
  3. U mnie dużą poprawę wyglądu skóry dało zmiękczenie wody kranowej - zamontowałam sobie taki filtr http://www.fitaqua.com/product/filtr-prysznicowy-zmiekczajacy-z-kdf/
    Teraz kremu do rąk czy balsamu do ciała/włosów używam w zasadzie dla lekkiego wspomagana działania miękkiej wody i dla zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też chętnie przetestowałabym to pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  5. takie blogi to z przyjemnością sie czyta :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli ktoś gra w scrabble to na pewno zainteresuje się słownik scrabble .Sam ostatnio wszedłem na tę stronę i bardzo dużo się dowiedziałem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem tego blogu. Dużo osób na pewno wejdzie na ten blog.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaciekawił Cię post zostaw komentarz. Będę bardzo wdzięczna :)