wtorek, 1 września 2015

Sierpniowy ShinyBox

Też się dzisiaj roztapiacie?
Ja za niedługo wyruszam rowerem, bo upał już powoli ustaje. Czas na odrobinę sportu, chociaż i tak w pracy mam go dosyć :D

Przez natłok spraw dopiero parę dni temu udało mi się odebrać paczkę z sierpniowym boxem.



Co się kryje tak dokładniej w jego wnętrzu?


Nie mogłam się powstrzymać i otworzyłam krem do rąk. Urzekł mnie swoim zapachem i od razu wylądował w torebce. Poza tym ciekawa jestem jak się sprawdzi próbka kremu BB. Poprzednie okazały się świetne.

Lakier do paznokci ma również dość ciekawy kolor. Ciekawa jestem czy będzie wyglądał równie efektownie na paznokciach.

Pudełko przypadło mi do gustu i zapewne wypróbuję każdy produkt ładnie z tatuażami :D

Czytałam opinie, że na większości dziewczyn pudełko zrobiło dobre wrażenie. Na Was również?

12 komentarzy:

  1. zawartość wydaje się być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesująca zawartość, szczególnie pordukt sylveco :)
    Pozdrawiam, minimalnia.blogspot.com :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromnie podoba mi się zawartość tego pudełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajna zawartość chociaż ja jednak wolę Joy box :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem, super zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na takie pudełko to ja bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja raz kupiłam boxa i chyba nigdy więcej ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie pozytywne wrażenie związane z tym pudełeczkiem ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ta zawartośc :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To pudło to strzał w 10. ;) co jednak nie 2płynie na zmianę mojego zdania i kosmetyki wolę kupić świadomie sama.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaciekawił Cię post zostaw komentarz. Będę bardzo wdzięczna :)