wtorek, 16 grudnia 2014

Grudniowy Shiny Box

Jak ten czas szybko leci... jeszcze nie tak dawno pisałam Wam o listopadowym boxie, a już wczoraj dotarł do mnie grudniowy. Jesteście ciekawe jego zawartości?



A poniżej krótkie opisy (kliknij w nie, żeby powiększyć):


Pierwszą rzeczą na jaką się rzuciłam to cynamonowy balsam do dłoni oraz cynamonowe mydełko glicerynowe. Ten zapach idealnie trafia w moje gusta szczególnie w okresie świąt.
Nawet na moim stole rano królują owsianki z cynamonem!

Zawartość grudniowego boxa przypadła mi do gustu, chociaż nie aż tak jak listopadowa seria, którą ciężko będzie pokonać :)

Już za niedługo możecie oczywiście spodziewać się krótkich recenzji otrzymanych przeze mnie kosmetyków!

Was już również zewsząd otacza magia świąt :D?
Co sądzicie o tym boxie?

14 komentarzy:

  1. Zawartość wydaje się być interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim przypadku - średnio. Ale gdybym była vipem, na pewno miałabym inne zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Box wygląda całkiem w porządku, najbardziej ciekawa jestem kremu:) A magia świąt otacza, bo właśnie przyniosłam choinkę z piwnicy:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach cynamonu i ja uwielbiam w okresie swiatecznym, wiec pewnie tez od razu siegnelabym wlasnie po te produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzję :) Jestem ciekawa mydełka

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zawartość, chętnie poczytamy więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też kocham zimą cynamon:) Niezłe pudełeczko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię kosmetyki o cynamonowym zapachu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cynamonowy balsam do dłoni mam w tym roku z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O zawartosć bardzo cieakwa, i przypadłaby mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chyba jestem wybitnie wymagającą istotą, bowiem mnie to pudełeczko nie zadowoliłoby, no chyba, że wersja VIP, to już inna sprawa :)
    Ogólnie, odnoszę wrażenie, że ostatnio jakieś słabe te pudełka. Kiedyś kupowałam je nawet w ciemno, a teraz boje się ryzykować. Zazwyczaj myślę, że ewentualnie kupię, gdy zobaczę u kogoś zawartość, ale gdy już ją zobaczę- ostatecznie rezygnuję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację- wersja VIP jest o wiele lepsza od zwykłego pudełeczka.
      Dla mnie jednak poprzednie pudełko było rewelacyjne! :)

      Usuń

Jeśli zaciekawił Cię post zostaw komentarz. Będę bardzo wdzięczna :)