niedziela, 24 sierpnia 2014

WYNIKI konkursu z Shiny Box!

Zanim pojawią się wyniki, chciałabym na początku przypomnieć, że jeżeli Sylwia Makowska- zwyciężczyni konkursu z firmą Seboradin nie zgłosi się dzisiejszego dnia do godz. 24 na mojego maila, to będę zmuszona wyłonić inną osobę, która zgarnie maskę Seboradin z naftą kosmetyczną.

A teraz do rzeczy... ;)


Zgłoszeń było naprawdę wiele, ale wszystko pozostawiłam maszynie losującej.

Oto kogo wybrała:


Gratuluję!
Tak jak w poprzednim konkursie masz 4 dni na przesłanie mi swojego adresu do wysyłki na maila ;)

Dziękuję wszystkim za udział w konkursie i zapraszam w przyszłości do kolejnych!

25 komentarzy:

  1. Gratuluję! :) Jak się Sylwia nie zgłosi, to ja bardzo chętnie przygarnę nagrodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pozostaje mi tylko pogratulować :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaciekawił Cię post zostaw komentarz. Będę bardzo wdzięczna :)