sobota, 28 czerwca 2014

Podsumowanie miesiąca: czerwiec

Czerwiec nie rozpieszczał mnie dobrą pogodą, ale jego koniec był dla mnie jednak dobrą nowiną.
Otóż nie należę do tych, co lubią się przechwalać, ale tą dobrą informacją muszę się z Wami podzielić.
Wczoraj odebrałam z uśmiechem na twarzy moje świadectwo maturalne z całkiem zadowalającymi mnie wynikami. Udało się! Mogę teraz już szczerze powiedzieć, że zaczynam prawdziwe wakacje! :)


To zdjęcie pokazuje jak zmienne potrafią być fale. ,,Gładką taflę'' (tak... do prawdziwej mi daleko :D) osiągnęłam po suszeniu i prostowaniu na szczotce. Uprzednio na moich włosach wylądował zabieg laminujący z Marion (jego recenzja na pewno pojawi się w tym miesiącu).

Przyrost wyniósł w tym miesiącu zaskakujące 3 cm! Wszystko za sprawą drożdżowej maski oraz Darsonoval'a. Na zdjęciach nie jest widoczny, ponieważ po lewej stronie siedzę na kuckach, a po prawej stoję :)
Do tego majowe zdjęcie zrobione jest przed podcięciem. Tutaj dla przypomnienia zdjęcie włosów po cichnięciu (lewa strona, prawa dla porównania):























Myślę, że różnica jest już teraz widoczna :)

Odpuściłam sobie wcierki i wyłącznie tonizowałam skalp wodą brzozową. W lipcu moja skóra głowy będzie nadal odpoczywała, ale do mojej diety wkradnie się suplement- Doppel Herz na włosy. Ciekawa jestem jak wpłynie na ich stan i przyrost!

Przetłuszczanie nadal opanowane. Myję głowę co 3-ci lub 4-ty dzień. Jestem bardzo zadowolona, że w końcu wygrałam tą walkę!

Co się działo w tym miesiącu:
- Zrecenzowałam prezent od mojej włosowej siostry- Wodę brzozową Kulpol.
- Podzieliłam się z Wami moim ulubionym sposobem na nocną fryzurę.
- Opisałam jak tonizuję skórę głowy przed każdym myciem.
- Maskowałam włosy algowym Bingaczem.
- Ukręciłam sobie smakowitą, kakaową maskę.
- Opisałam inny rodzaj złożonej pielęgnacji, idealnej dla osób myjących rzadziej włosy.
- Gloryfikowałam drożdżową maseczkę od Bingo, dzięki której zawdzięczam tego miesiąca tak duży przyrost.
- Wcierałam w skalp olejek z Orientany.
- Pobudzałam krążenie skalpu Darsonoval'em.
- Po każdym myciu zabezpieczałam końcówki olejkiem arganowym

...i wiecie? Na dobre mi to wyszło! Minął miesiąc od ostatniego podcięcia, a włosy na dole są nadal miękkie i błyszczące. Nie pojawiły się specyficzne białe kropki oraz miejscowe rozdwojenia. Zamierzam nadal praktykować ten sposób!

A jak dla Was minął czerwiec?
Maturzyści- zadowoleni?

62 komentarze:

  1. masz ładny kolor włosów :) gratuluję odebrania świadectwa :D u mnie te wyniki takie sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję zdania matury! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne włosiska!
    I gratuluję dobrych wyników z matury :) !

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz przepiękne włosy! :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przygarnę trochę tych Twoich pięknych włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No różnicę to widać gołym okiem !! :D Rewellka !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wiem, że powiem to już któryś raz (zresztą, mówię to za każdym razem kiedy wstawiasz podsumowanie miesięczne), ale uwielbiam Twoje włosy! Są prześliczne no! :)
    I oczywiście gratuluję zdania matury!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się w wersji trochę zakręconej :) ogólnie włosy są w super formie, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki skręt jak na majowym zdjęciu bardzo rzadko mi się udaje :(

      Usuń
  9. Jak mnie tu długo nie było!
    Włosy robią wrażenie... piękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądają chociaż ja wolę twoje włoski w falach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zdania matury! A włoski śliczne ;) Strasznie podoba mi się kolor Twoich włosów ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zdania matury! Co teraz planujesz?:) No i życzę wspaniałych wakacji!
    Przepiękne włosy, bardzo przyjemnie się je ogląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O jeeeju, ale pięknie! :) Już na miniaturce na liście wpisów zdjęcie wyglądało tak, że przeczytałam Twój wpis w pierwszej kolejności :D

    Gratuluję wyników matury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Jak widać mój wpis o sposobie na popularnego posta się sprawdza!

      Usuń
  14. Gratuluje Kochana zdania matury :)!
    Wlosy przepieknie sie prezentuja, zanim doczytalam, juz mialam pytac, jakim cudem udalo Ci sie uzyskac taka gladka tafle ;D Ja w cerwcu bralam Doppel Herz, a co i jak, napisze w aktualizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na Twoją opinię na jego temat i dziękuję! :)

      Usuń
  15. 3cm, wow!
    I gratuluję wyników! Teraz się relaksuj i odpoczywaj :) A tak w ogóle, to nie wiem na co się wybierasz na studia, musimy to koniecznie obgadać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyruszam na (oby mnie przyjęli) inżynierię biomedyczną na politechnice :)

      Usuń
  16. Przed Tobą dłuugie wakacje ;)
    Zdrowo wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ocenię i podsumuję Twe włoski osobiście już niebawem ;0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że jak praktycznie co spotkanie dopadnie mnie bad hair day i skończę w związanych :D

      Usuń
  18. Gratuluję serdecznie matur brawo! :D I fajnie, że jesteś całkiem zadowolona z wyników :)
    Co do zdjęcia włosów z maja, to Ty wiesz że są tam boooskie. Ja tez ostatnio zabezpieczam końcówki olejem zamiast kupnymi preparatami, ja używam z migdałów, zobaczymy co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Ech... takie loki jak w maju zdarzają się na mojej głowie raz na x lat.
      Mam resztkę migdałowego jeszcze w lodówce. Wzbogacam nim maski :)

      Usuń
    2. Ja w sumie chciałam migdałowy głównie pod oczy bo podobno ma silne działanie przeciwzmarszckowe, ale wymyśliłam, że jak tak będę go używać tylko raz/dwa razy w tygodniu pod oczy to zaraz mi się zepsuje, bo kiedy ja to zużyje? No i tak go sobie dodatkowo kładę na końcówki :)

      Usuń
    3. O tym nie słyszałam! Będę pamiętała na w sumie niedaleką przyszłość :D Joko odkrywca!

      Usuń
  19. widać wielką różnice :)

    mi niestety się nie udało i mam poprawkę z matmy :/ więc wakacje do d*py :/ i pozostałe przedmioty słabo mi poszły choć jak spr odpowiedzi w necie to liczyłam sobie grubo więcej niż mi przyznano,nie wiem z jakiej racji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi... Będzie dobrze, w sierpniu pójdzie Ci znacznie lepiej :)
      Co do odpowiedzi- w internecie mogła trafić Ci siė ich inna kolejność np. w przypadku matematyki. Wynik, który u Ciebie pod a) w sieci mógł się mieścić pod c).

      Usuń
    2. właśnie nie chodzi typu a,b,c czy d bo pamiętałam jakie mi wyniki wyszły,ale to chodzi o polak ;)

      Usuń
    3. Aa... rozumiem. W sumie na polskim wszystko może się zdarzyć ;)

      Usuń
  20. Gratuluję matury:) Co dalej planujesz? A włosy mega się zagęściły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Teraz kierunek- politechnika!
      Zagęściły? Wydaje mi się, że to tylko edekt wizualny. Końce pozostawione same sobie się zbijają I tym samym przerzedzają. Jak podkręcę je na szczotce to jest o niebo lepiej :)

      Usuń
  21. Przepiękne masz włosy. :) Polecasz zakup Darsonvala w celu pobudzania wzrostu? Strasznie lubię to urządzenie, ale nie wiem czy opłaca się wydawać te 200zł na coś, co nie da spektakularnych efektów... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że polecam :)
      200 zł? Ja swój kupiłam za 111zł z przesyłką włącznie.

      Usuń
  22. Ciekawa jestem jak sprawdzi się Doppel Herz :)) Ja chciałabym w końcu jakoś nawilżyć mój przesuszony skalp, ale jeszcze nie mam na to pomysłu ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz próbować różnymi maskami z dodatkami żelu aloesowego lub innych nawilżających półproduktów :)

      Usuń
  23. Gratuluję i życzę udanych, niezapomnianych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję zdania matury! Mnie to czeka za rok, a już się zaczynam denerwować. :) Masz piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  25. Różnica jest bardzo widoczna, wow!

    OdpowiedzUsuń
  26. oooo jakie śliczne włosy!! Moje marzenie... :)
    buziaki :)
    +obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaciekawił Cię post zostaw komentarz. Będę bardzo wdzięczna :)