sobota, 17 maja 2014

Złożona pielęgnacja (7)- Ewa

Ostatnio nie miałam czasu na sporządzenie włosom prawdziwego spa. Matury zabrały mi sporą ilość czasu. Jeszcze ten tydzień i będę wolna!

Raz próbowałam coś poeksperymentować, ale nawet nie miałam jak zrobić zdjęcia. Po zmyciu maski nałożyłam odżywkę Artiste na kilka minut. Włosy były bardzo napuszone, a nawet można rzec, że lekko przeproteinowane.
Używam jej już od jakiegoś czasu i mogę stwierdzić, że moje włosy nie chcą jej przyswoić nawet dodawaną do masek, a co dopiero solo.
Muszę poeksperymentować i wmasowywać ją w długość pod olej.

Czas jednak na złożoną pielęgnację Ewy.

Wieczorem nałożyła wywar z siemienia lnianego z dodatkiem 5 kropli kolagenu i elastyny, a następnie po godzinie dodała olejku arganowo- migdałowego Alverde. Pozostawiła to wszystko na noc.
Drugiego dnia wymyła skórę głowy szamponem Anti Age Logona z dodatkiem kilku kropli gliceryny. Długość oczyściła odżywka nawilżająca Isana.

Po myciu nałożyła mieszankę- odżywka bananowa The Body shop rozrobiona pół na pół z szamponem/maską ghassoul rośliny morskie, oraz dodatkiem siemienia lnianenego i trzymała całość 5 godzin pod turbanem.

Po zmyciu całości zrobiła im kąpiel lnianą:

 

 Na dość mokre włosy nałożyła sporą ilość żelu lnianego i ugniatała przed ok. godzinę.


Włosy mają mega objętość (oj zgadzam się z tym w 100%!), chociaż skręt był luźniejszy. Blask w normie, ale za to sprężystość długości zachwyciła naszą Ewę ;)

Pielęgnacja jak najbardziej udana!

Również zachwyciła Was ta objętość?

PS Chciałabym Wam również zdradzić, że kilka dni temu dotarł do mnie Darsonval. Kto śledzi bloga Eve, ten trochę już o nim usłyszał. Pisała o tym sprzęcie tutaj.
Pierwsze efekty zauważyłam już po przeczesaniu długości! Na pewno poświęcę mu oddzielnego posta.

27 komentarzy:

  1. Ewa ma piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwyciły mnie jej włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, delikatny skręt - wyglądają romantycznie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ;)
      Uwielbiam takie romantyczne loczki!

      Usuń
  4. Oo nie zauważyłam, że ta metoda dotarła na blogi:) Totalnie przegapiłam tego posta u Eve. Chciałam sobie kupić darsonwala jak jeszcze miałam duże problemy z cerą, ale trądzik względnie opanowałam i szkoda mi było kupować go tylko do włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz masz bardzo ładną buzię :)
      Im dłużej ,,bawię'' się tym sprzętem, tym lepsze efekty widzę!

      Usuń
  5. Bardzo ładny skręt - nie za mocny, taki w sam raz. ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używałam parę razy Darsonvala na włosy (moja mama go ma), ale nic nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przez moment myślałam, że zmieniłaś kolor włosów! :-o

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach ta nasza kochana Ewcia ♥ i jej piękne włoski, uwielbiam je, tą długość, gęstość i zdrowy wygląd :-) Brawo Ewcia :-***

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuje Dziewczyny za mile komentarze :* Tobie Kochana Michasiu, za udostepnienie moich mozolnych zabiegow :*
    Kiepsko, ze prawie przeproteinowalas wlosy, mam nadzieje, ze nastepnym razem bedzie ok. :) Poza tym, 3mam mocno kciuki za wyniki, pozniej sobie wszystko odbijesz :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nie ma za co. To ja po raz kolejny dziękuję za Twoje zgłoszenie!

      Szorstkość i suchość minęły całe szczęście po kolejnym myciu.
      Dziękuję za ciepłe słowa. Na pewno będzie ok :):*

      Usuń
    2. Dobrze, ze szybko sie z tym uporalas :) Z pewnoscia jeszcze niejedno zgloszenie wysle ;) Pozdrawiam Kochana :*

      Usuń
  10. Cóż za burza włosów! I jaki wspaniały kolor :) Pielęgnacja wygląda na złożoną, ale jest tego warta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym takie:) skręt idealny, świetna gęstość i długość. Czekam na wpis dotyczący Darsonvalu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno poświęcę mu za niedługo wpis wstępny, ponieważ efekty są zauważalne już po pierwszym użyciu :)

      Usuń
  12. chyba musze powrocic do siemielnianego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. rany ależ piękne włosy :) jestem zbyt leniwa na taką pielęgnację... ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewy włosy już od dawna podziwiam. :D

    Marzy mi się ten darsonval, widziałam na ebayu za 75 złotych z dostawą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tańszy niż mój ;)
      Z dostawą wydałam na niego 111 zł.

      Usuń

Jeśli zaciekawił Cię post zostaw komentarz. Będę bardzo wdzięczna :)