sobota, 28 września 2013

Denko (6)


1. Alterra maska nawilżająca- maska kameleon. Raz świetnie wygładzała moje włosy. Były mięsiste i błyszczące, a innym razem obciążała.
Zużyłam do pierwszego O w OMO. Mimo wszystko polecam wypróbować. U wielu dziewczyn się dobrze sprawdza pod każdą postacią. Uwaga na alkohol w składzie! Nie kupię ponownie.

2. Isana masło kakaowe- nie smarowałam nim ciała. Służyło mi do zabezpieczania włosów na basenie (post tutaj), a w tej roli sprawdzało się bardzo dobrze. Chcę wypróbować innych produktów, ale i tak kiedyś Kupię ponownie.

3. Pilomax maska regeneracyjna do włosów ciemnych- dostałam go w prezencie od Marioli. Zużyłam nakładając na skalp, ponieważ tam działał najlepiej. Odrosty były błyszczące i miękkie, zaś na długości szału nie robił.
Nie kupię ponownie.

4. Antyperspirant w kulce Adidas action- ma szybko wysychać, a robił to najdłużej ze wszystkich dezodorantów, jakie do tej pory posiadałam. Dobrze chronił, ale latem nie był niezawodny. Mam lepsze pewniki. Nie kupię ponownie.

5. Deba balsam do ciała- Otrzymałam go od firmy Bioarea . Zakochałam się w jego zapachu. Tropikalny kokos podbił moje serce latem.
Nie jestem fanką ciężkich maseł do ciała lub balsamów pozostawiających tłustą warstwę na skórze. Ten spisywał się świetnie, bo bardzo dobrze się wchłaniał. Kupię ponownie.

6. Żel- krem oczyszczający Garnier- Mega wydajny żel do mycia twarzy. Wystarczył mi na na prawdę długi czas. Dobrze oczyszczał, nie podrażniał i ładnie matował skórę. Myślę, że Kupię ponownie.

7. Olejek eteryczny lawendowy- Dodawałam do szamponów do włosów i masek na skalp. Nie zauważyłam dodatkowego przyrostu, a szkoda...
Mimo wszystko dobrze nadawał się do mgiełek na twarz i włosy. Może kupię ponownie.

8. Odlewka balsamu łopianowego Green Phramancy- Dostałam go od Marioli, Był cudowny! Spisywał się najlepiej ze wszystkich produktów do włosów do tej pory. Niezależnie od pogody nawilżał i wygładzał włosy. Za każdym razem były miękkie i pięknie błyszczały. Na pewno Kupię ponownie pełnowymiarowe opakowanie.

9. Krem do twarzy Palmer's- Zauroczyła mnie ta próbka. Ładnie pachnie, świetnie nawilża buzię i sprawia, że jest miękka i gładka. Stosowałam na noc, a rano mogłam się cieszyć wypoczętą i promienną cerą. Jeśli będę miał okazję Kupię ponownie.

10. Odżywka b/s No Inhibition Silkening Milk i Leave In- Obie pachniały świetnie męskimi perfumami. Doskonale ułatwiały rozczesywanie. Włosy były po nich śliskie, ale w żaden sposób nie obciążone.
Do tej pory to najlepsze produkty ułatwiające rozczesywanie jakie miałam!
Myślę, że Kupię ponownie.

11. Sól do kąpieli Welness Beauty z Rossmana- bardzo ładnie pachniała. Sprawiała, że kąpiel była relaksująca i kojąca.
Polubiłam się z nią. Możliwe, że wypróbuję inne wersje. Może kupię ponownie.

12. Krem do twarzy Deba 18-25- próbkę również otrzymałam od Bioarea. Pachniał bardzo ładne i naturalne morelą.
Dla mojej tłustej buzi jednak był trochę za treściwy, ale na zimę myślę, że byłby strzałem w dziesiątkę.
Pomimo tego Nie kupię ponownie.

Jak idzie Wasze denkowanie :)?

30 komentarzy:

  1. a mi masełko z isany słuzyło do smarowania ciałka i sprawdziło się ekstra

    OdpowiedzUsuń
  2. ISANA KAKAOWA rewelacyjnie spisywała mi się na włosach. Tania a efekt naprawdę powalający: włosy wygładzone i błyszczące..no i ten zapach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę!
      Szkoda, że u mnie nie dawało takich rewelacyjnych efektów...

      Usuń
  3. zainteresowały mnie te odżywki bez spłukiwania :)
    gratuluję zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powolutku. :) Przez cały wrzesień zdenkowałam tylko 3 kosmetyki. Dlatego nie będę robić postów denkowych, uzbieranie wystarczającej ilość opakowań zajęłoby mi pół roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nawet nie dałam rady zużyć do końca maski Alterra tak źle na moje włosy działała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę w końcu kupić Isanę do włosów. No i może przy okazji do ciała!

    OdpowiedzUsuń
  7. A u mnie ten balsam DeBa jeszcze nieotwierany :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do antyperspirantu mam mieszane uczucia ale maskę alterry uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maska alterry się u mnie zupełnie nie sprawdziła, nie mam zamiaru kupowac jej ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Maska Alterry to mój ulubieniec :)
    Sama na razie nie robię postów o denku bo mam tylko dwa puste opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie Ci idzie z projektem denko :)
    Antyperspiranty Adidas genialnie pachną!
    jestem ciekawa tego produktu z Garniera do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  12. A próbowałaś Isany kakaowej stosować na ciało? Świetnie się sprawdza i w tej roli :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie próbowałam.
      Zawsze sobie powtarzałam, że zostawią resztę do testów na ciele, ale jednak zapomniałam...

      Usuń
  13. jakie duże denko :) chciałabym to masło kakaowe z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mialam z tego wsyztskiego tylko te maske z Alterry i mam podobne odczucia- raz fajna, raz nie :(

    OdpowiedzUsuń
  15. duże denko:) Właśnie ostatnio myślałam, czy kupić tą alterrę, ale nie kupiłam. Tak czy inaczej muszę ją sprawdzić, bo tak jak mówisz, wiele blogerek ją sobie chwali:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spore denko, też jakiś czas temu kupiłam Isanę kakaową z przeznaczeniem na włosy, ale póki co jej nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam tę maskę z Alterry i też jakiś spektakularnych efektów nie zauważyłam. Jak dla mnie taka sama jak odżywka z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nic z tej listy nie mialam, poza maska Alterry. Podobnie jak u Ciebie, ta maska nie dziala u mnie chyba tak, jak powinna ;) Niezle denko :)!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kusi mnie masełko kakaowe. Z Alterry miałam odzywkę i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam ten żel-krem z Garniera. Fajnie oczyszczał, ale nie lubię takich kremowych żeli do twarzy :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miała ja nic z Twego denka :D

    OdpowiedzUsuń
  22. niczego nie znamy, ale z Garnier mieliśmy taki produkt 3w1 i u jednego z nas sprawdził się:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię tą maskę z alterry i krem z isany :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja to masło Isany kupiłam z myślą o włosach, ciekawe jak sprawdzi się u mnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zwykle większości nie znam :P
    Maskę Pilomax mam- taka ooo... maska jak maska ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaciekawił Cię post zostaw komentarz. Będę bardzo wdzięczna :)