piątek, 15 lutego 2013

Tygodniowy plan pielęgnacji+ bonus

Piszę w bardzo dobrym humorze, ponieważ odratowałam włosy po przetłuszczu i wynagrodziły mi to dzisiaj jedwabistością, gładkością oraz blaskiem.
Postanowiłam, że dzisiaj opiszę wam tydzień mojej pielęgnacji włosów oraz pochwalę się malutką rzeczą, która sprawiła, że mój pokój pachnie cudownie.

9.02
Farbowanie włosów naturalną henną Khadi (red)
(przesusz)

11.02
O- Urtekram- Nordic Birch Conditioner
M- szampon Babydream
O- Isana z pantenolem i proteinami pszenicy
Spray Marion malinowy
Radical na skalp (w spray'u)
Joanna serum na końcówki
Schną naturalnie
(Miękkie, nie są odbite od skalpu)

13.02- pechowa 13-stka
Olej Amla Gold+ rycynowy na skalp na 3 godziny+ 30 min przed myciem nafta.
Mycie- Eubiona z henną i aloesem
Maska ruska bania (40 min siedzenia w czepku w gorącej kąpieli)
Serum Joanna na końcówki
Schną naturalnie
(przetłuszczone, jakby po oleju)

Szampon Vatika kokosowy
Jedwab GP na końcówki
Zdesperowana lekko podsuszyłam suszarką
(przetłuszczone w miejscach gdzie nasmarowane zostały jedwabiem)


15.02
O- Urtekram- Nordic Birch Conditioner
M- Ziaja do włosów przetłuszczających się
O- Nivea Long Repair
Tonik Babuszki Agafii przeciwko wypadaniu na skalp
Frizz-Ease- spray przeciwko działaniu wysokiej temp.
Serum Joanna na końcówki
Wysuszone na szczotce
(Jedwabiste w dotyku, lejące, błyszczące i wygładzone)

A tutaj dowód dzisiejszego dobrego dnia moich włosiąt:


Oleju użyłam tylko raz, normalnie nakładam go co mycie, ale po hennie wolałam ten tydzień go oszczędzać.
Dodatkowo chciałabym napisać, że w dni, kiedy nie myję włosów w skalp wmasowuję tonik Babuszki Agafii przeciwko wypadaniu- sprawdza się świetnie :D.

A teraz muszę się pochwalić cudowną zapachową saszetką, którą dostałam od mojej mamy. Pachnie nieziemsko i na tyle mocno, że zapach cały czas czuć w moim pokoju. Uwielbiam go:


Jak dla Was rozpoczął się weekend? Mam nadzieję, że będzie udany. Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. śliczne masz włosy!
    widać, że odratowałaś je po przetłuszczeniu ;)
    teraz są wygładzone i pięknie błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takich gładziutkich i miękkich w dotyku włosów chyba jeszcze nie miałam, a może dlatego, że ich prawie nie suszę :). Ale wiadome jest jedno, Nivea robi swoje :D

      Usuń
  2. cudowne masz te włoski ♥.♥

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaciekawił Cię post zostaw komentarz. Będę bardzo wdzięczna :)