poniedziałek, 11 lutego 2013

Szampon Eubiona z henną i aloesem

Dzisiaj krótka recenzja szamponu Eubiona, którego bardzo lubię i chętnie stosuję.


Co oferuje nam producent:
Wyciągi z henny i aloesu stanowią doskonałą kompozycję odbudowująco-regenerującą. Pozbawione właściwości barwiących wyciągi z henny były od wieków wykorzystywane w wielu regionach świata do pielęgnacji włosów o różnorodnych potrzebach pielęgnacyjnych. Łagodne tensydy cukrowe nie wywołują podrażnień i sprawiają, że szampon idealnie sprawdza się przy codziennym myciu włosów.

Skład:
woda, glukozyd laurowy, wyciąg liści aloesu, sodium cocoyl glutamate, disodium cocoyl glutamate, kokoglukozyd, sucrose laurate, gliceryna, alkohol, sól sodowa kwasu piroglutaminowego, chlorek sodu, wyciąg z henny, mleczan sodu, kwas mlekowy, zapach, limonen, linalol, cytronelol

Posiada certyfikat:
ecocert

Informacje dodatkowe:
Certyfikowany kosmetyk ekologiczny. Nie zawiera substancji pochodzących z martwych zwierząt, olejów mineralnych, PEG ani syntetycznych substancji zapachowych, barwiących czy konserwujących. Odpowiedni dla wegan.


Moja opinia:
Jest to szampon, który bardzo lubię. Mogę go stosować za każdym myciem, ponieważ jest delikatny, ale domywa oleje. Cenię w nim również to, ze się dobrze pieni. Zanim nałożę go na skalp z odrobiną wody lekko rozcieram w dłoniach i tak powstałą pianę wmasowuję w skórę głowy.
Nie wysusza, dodaje objętości włosom i ma sympatyczną galaretkowatą konsystencję koloru pomarańczowego.

Jedynym jego minusem może być dostępność. Ja dostałam go z Niemiec, z jakiegoś ekologicznego sklepu, ale w Polsce wydaje mi się, że można go jedynie zamówić.
Pomimo tego jest godny polecenia, więc mam nadzieję, że będziecie miały okazję go przetestować :).

A może już spotkałyście się z nim lub też jego ,,braćmi''?

10 komentarzy:

  1. Niestety nie spotkałam go nigdy.. a szkoda, bo wydaję się ciekawy, szukam właśnie czegoś do olejowania:) Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam swojego ulubionego oleju. Sprawdzam, który dobrze działa na moje włosiska i skórę głowy. Póki co na długość stosuję olej z oliwek, olej z ziaren bawełny oraz Amla Gold. Działają w miarę dobrze :)

      Usuń
  2. ja tez nie miałam z nim styczności... ale opis kuszący:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że go wypróbujesz, jest na prawdę dobry :)

      Usuń
    2. ja teraz musze używać takich od dermatologa, co mnie nie podrażnią.. tylko delikatne składy, bo mam ŁZS ;/ pamiętaj nigdy nie używaj Pantene pro ve;p to on mi zniszczył głowinę...

      Usuń
    3. Ojej... mam nadzieję, że Twoja główka szybko wróci do normy, a ja będę chroniła się przez tą firmą...

      Usuń
  3. Ja jeszcze nigdy nie widziałam tego szamponu;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam go i mam jeszcze resztkę wersji z kiwi i rumiankiem :) bardzo polubiłam te szampony! mogę się w pełni zgodzić z Twoją opinią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak się sprawuje ten z kiwi? Może go wypróbuję :)

      Usuń
    2. fajny jest! działa w sumie podobnie jak ten z henną :)

      Usuń

Jeśli zaciekawił Cię post zostaw komentarz. Będę bardzo wdzięczna :)